Identyfikacja Wizualna
Planujesz założyć firmę, a może chcesz odnowić jej wizerunek? Będziesz potrzebować systemu identyfikacji wizualnej dla Twojej firmy. To, jak odbiorcy postrzegają sposób prowadzenia biznesu, zależy od komunikacji marki. Dopasujemy ofertę pod Ciebie i Twoją działalność.
Czym jest identyfikacja wizualna?
Identyfikacja wizualna to zestaw elementów, dzięki którym Ty i Twoja firma będziecie rozpoznawalni. Dobrze przygotowany projekt logo to pierwszy etap. Czcionki, kolory i układ elementów jest równie istotny.
Dlaczego projekt logo i branding jest tak ważny?
Rozpoznawalność
Wizerunek marki jest "tym, co mówią o Tobie, gdy Cię tam nie ma" - Jeff Bezos. Zadbaj o branding materiałów, aby odbiorcy zapamiętali Cię na zawsze. Prawidłowo zbudowana identyfikacja wizualna ma Cię wyróżnić spośród innych.
Nowi klienci
Zbuduj pozytywny system komunikacji Twojej marki. Wiarygodność firmy przekłada się na zaufanie Klienta. Zawalcz o odbiorców i zrób profesjonalne logo.
Projekt logo jako element komunikacji firmy
Pamiętaj, że pamięć wzrokowa każdego z nas jest ważniejsza niż słuchowa. Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Jednolity styl i kolorystyka materiałów graficznych marki zwiększa zainteresowanie Twoją firmą.
Satysfakcja odbiorcy
Wizerunek marki to postrzeganie jej przez Klientów. Zadbaj, by z Twojej strony poziom komunikacji nie zawiódł. Pierwsze wrażenie robi się tylko raz.
Sprzedaż Twojej marki
Z pewnością zależy Ci na przyciągnięciu Klientów, ale i większej ilości banknotów w portfelu. Atrakcyjne logo i spójna identyfikacja wizualna zwiększą Twoje zarobki. Sprawdź to!
Co zawiera kompleksowo zbudowana Identyfikacja Wizualna firmy?
- Projekt realizujący cele, potrzeby i osobowość Twojej marki.
- Chwytliwa nazwa i slogan firmy.
- Projekt logo/Księga Znaku.
- Kolorystyka oparta o psychologię barw.
- Krój pisma i wielkość czcionek (typografia) – to cechy materialne marki obok nazwy i sloganu.
- Projekt materiałów graficznych wpływających na wizerunek.
- System identyfikacji wizualnej (wizytówki, ulotki, papier firmowy, koperty, projekt teczki).
- Projekt strony internetowej spójny pod względem typografii i kolorystyki marki.
Co otrzymujesz, realizując projekt logo i branding z nami?
Pakiet ECONOMY
Projekt logo lub modyfikacja obecnego
450 zł
Dla kogo?
Dla firm i działalności z mniejszym budżetem
Co zawiera pakiet ECONOMY?
- Szczegółowy wywiad (brief) z klientem, analizę rynku i grupy docelowej,
- Trzy propozycje logo,
- Jedną poprawkę wybranej propozycji logo,
- Pliki w formacie rastrowym i wektorowym.
Pakiet STANDARD
Projekt LOGO + Księga Znaku
840 zł
Dla kogo?
Dla średnich firm ze standardowym budżetem
Co zawiera pakiet STANDARD?
- Szczegółowy wywiad z klientem, analizę rynku i grupy docelowej,
- Trzy propozycje logo,
- Nielimitowane poprawki wybranej propozycji logo,
- Pliki w formacie rastrowym i wektorowym,
- Konstrukcję logo,
- Typografię i kolorystykę wykorzystaną w projekcie,
- Dozwolone i niedozwolone modyfikacje logo.
Pakiet PREMIUM
Identyfikacja Wizualna (projekt logo, wizytówki, ulotki, papieru firmowego, teczki)
1960 zł
Dla kogo?
Dla większych firm, które potrzebują kompleksowej usługi
Co zawiera pakiet PREMIUM?
- Szczegółowy wywiad z Klientem, analiza rynku i grupy docelowej,
- Trzy propozycje logo,
- Nielimitowane poprawki logo,
- Pliki w formacie rastrowym i wektorowym,
- Konstrukcja logo,
- Typografia i kolorystyka,
- Dozwolone i niedozwolone modyfikacje logo,
- Księga Znaku,
- Projekt materiałów graficznych.
Projekt Logo
Proces tworzenia logo wymaga wyobraźni i umiejętności. Najlepszym kierunkiem jest minimalizm, wyznajemy zasadę „mniej znaczy więcej”.
Logo może przybierać różne formy. Wyróżnia się kilka rodzajów:
- Znak graficzny, sygnet — rozpoznawczy element marki, który zapada w pamięci odbiorców. Pamiętaj, aby wizerunek znaku był łatwy do zapamiętania i uniwersalny.
- Logotyp — popularna forma logo w wielu projektach graficznych. Głównym elementem jest zapis nazwy marki za pomocą atrakcyjnej czcionki dopasowanej do Twojej branży.
- Logo to nic innego jak połączenie znaku graficznego i tekstu. Ten zestaw to najpopularniejsza forma komunikacji Twojej marki.
- Inicjały/monogramy — to rodzaje logo wykorzystujące najczęściej pierwsze litery imienia i nazwiska. Połączone w fantazyjny sposób tworzą ciekawy zestaw.
Co to jest Identyfikacja Wizualna marki?
Logo i Księga Znaku to główne elementy Identyfikacji Wizualnej. Wyróżnij Twoją firmę na rynku i zbuduj pozytywny wizerunek wśród Klientów. Spójny wygląd graficzny jest najważniejszym elementem komunikacji.
Jak wygląda budowanie wizerunku w identyfikacji wizualnej?
Wywiad z klientem (brief)
To moment na ustalenie strategii, określenie Twojej grupy docelowej, osobowości marki i badanie konkurencji.
Wstępny projekt
Etap przygotowawczy propozycji logo, dobór typografii oraz palety kolorów, którą wykorzystamy w logo. Dobieramy je starannie dla Twojej marki na podstawie psychologii barw.
Wybór kierunku i przygotowanie finalnej propozycji
Ustalenie jednej wersji logo i dopracowywanie elementów. W tym momencie przygotowujemy dla Ciebie pliki w formacie rastrowym i wektorowym.
Inne projekty
Teraz możemy stworzyć wizytówkę, ulotkę lub papier firmowy dla Twojej Identyfikacji Wizualnej.
Etap końcowy Identyfikacji Wizualnej
To nic innego jak sprawdzenie poprawności plików, formatów, kolorów i spójności naszej realizacji.
Przesłanie projektu
Otrzymujesz poprawnie przygotowane elementy Identyfikacji Wizualnej.
Identyfikacja wizualna, zadbaj o te elementy
Zastanawiasz się, od czego zacząć budowę Twojej marki? Chcesz zachować spójność graficzną elementów?
Tworzymy system identyfikacji wizualnej dla firm, które dopiero zaczynają swoją działalność. Dla tych, co działają na rynku dłużej, a chcą zmienić elementy wizualne, proponujemy usługę rebrandingu. „Odświeżymy” istniejące logo, poprawimy wizytówkę, układ elementów. Jest Ci potrzebna Księga Znaku? Tym też się chętnie zajmiemy.
Podczas darmowej rozmowy doradzimy Ci najlepsze rozwiązanie. Z naszej strony możesz liczyć na fachowe doradztwo i kompleksową obsługę.

Co mówią o nas klienci?
“Chciałabym podziękować Panu Adrianowi za wspaniałą współpracę i takie same efekty – Siparioart.pl.
To wspaniały człowiek z cierpliwością i poczuciem estetyki, co było dla mnie bardzo istotne. Gorąco Polecam :)”
Edyta Sajdak
sipario.art

“Z Panem Adrianem współpracujemy już któryś raz. Otwartość, rzetelność na plus. Efekt końcowy – szczególnie – jeśli dobrze przemyślany przez nas jako zleceniodawcę jest gwarantowany. Z czystym sumieniem mogę polecić do współpracy.”
Ziemowit Handke
sundance.pl

“Serdecznie polecamy p. Adriana do wykonania modernizacji strony internetowej. Pan Adrian spełnił nasze oczekiwania oraz wykazał się pomysłowością przy tworzeniu strony internetowej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z obecnego wyglądu oraz szybkości działania strony internetowej. Dziękujemy za miłą współpracę.”
Monika Pierścińska
ict.org.pl

“Bardzo polecam współpracę. Strona internetowa wraz z identyfikacją wizualną przerosła moje oczekiwania 🙂 Pan Adrian jest osobą profesjonalną, kompetentną, trzymającą się umówionych terminów, a przy tym pomocną. Jestem niezwykle zadowolona i z pełną odpowiedzialnością będę polecać dalej.”
Katarzyna Poznar
adwokatpoznar.pl

“Jestem bardzo zadowolona! Świetny kontakt z klientem i podejście nakierowane na potrzeby. Będę wracać”
Iga Rostkowska
igarostkowska.pl

“Polecam firmę Bada.Code. Współpraca bardzo dobra. Przy tworzeniu logo wykazali dużo cierpliwości do mnie. Proces tworzenia strony przebiegał sprawnie, a każdy etap był dokładnie omówiony i dostosowywany na bieżąco.”
Anna Kręgielewska
esgprotect.pl

Identyfikacja Wizualna Firmy - najczęstsze pytania
Potrzebuję logo/Mam już logo i chcę je "odświeżyć". Jaki jest czas realizacji?
Czy po przekazaniu projektu, mam prawo własności do logo?
Tak, przekazujemy prawa autorskie do logo. Taki zapis jest w umowie.
Mam logo, stronę, ale potrzebuję projektu wizytówki, ulotki lub papieru firmowego.
Jak najbardziej możemy stworzyć dla Ciebie takie projekty graficzne, które będą spójne kolorystycznie ze stroną i logo.
Nie mam pomysłu na kolorystykę i czcionki do projektu graficznego. Mogę liczyć na pomoc?
W takim przypadku możesz podesłać przykładowe logo, wizytówki itp., które odpowiadają Ci wizualnie. Jeśli nadal masz problem z wyborem, zaproponujemy Ci nasze rozwiązania.
Czy przygotowujecie pliki do druku?
Tak, ale wcześniej prosimy Cię o przesłanie wytycznych z drukarni, w której chcesz zrealizować swoje zamówienie. To wszystko po to, by Twój projekt był dobrze przygotowany.
Dlaczego warto zamówić Identyfikację Wizualną w BaDra.Code?
Identyfikacja wizualna.
Bezpłatna Propozycja
Planujesz stworzenie nowej identyfikacji lub chciałbyś odświeżyć obecną.
Zostaw nam wiadomość i sprawdź czy możemy pomóc w Twoim przypadku.