Identyfikacja Wizualna
Planujesz założyć firmę, a może chcesz odnowić jej wizerunek? Będziesz potrzebować systemu identyfikacji wizualnej dla Twojej firmy. To, jak odbiorcy postrzegają sposób prowadzenia biznesu, zależy od komunikacji marki. Dopasujemy ofertę pod Ciebie i Twoją działalność.
Czym jest identyfikacja wizualna?
Identyfikacja wizualna to zestaw elementów, dzięki którym Ty i Twoja firma będziecie rozpoznawalni. Dobrze przygotowany projekt logo to pierwszy etap. Czcionki, kolory i układ elementów jest równie istotny.
Dlaczego projekt logo i branding jest tak ważny?
Rozpoznawalność
Wizerunek marki jest "tym, co mówią o Tobie, gdy Cię tam nie ma" - Jeff Bezos. Zadbaj o branding materiałów, aby odbiorcy zapamiętali Cię na zawsze. Prawidłowo zbudowana identyfikacja wizualna ma Cię wyróżnić spośród innych.
Nowi klienci
Zbuduj pozytywny system komunikacji Twojej marki. Wiarygodność firmy przekłada się na zaufanie Klienta. Zawalcz o odbiorców i zrób profesjonalne logo.
Projekt logo jako element komunikacji firmy
Pamiętaj, że pamięć wzrokowa każdego z nas jest ważniejsza niż słuchowa. Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Jednolity styl i kolorystyka materiałów graficznych marki zwiększa zainteresowanie Twoją firmą.
Satysfakcja odbiorcy
Wizerunek marki to postrzeganie jej przez Klientów. Zadbaj, by z Twojej strony poziom komunikacji nie zawiódł. Pierwsze wrażenie robi się tylko raz.
Sprzedaż Twojej marki
Z pewnością zależy Ci na przyciągnięciu Klientów, ale i większej ilości banknotów w portfelu. Atrakcyjne logo i spójna identyfikacja wizualna zwiększą Twoje zarobki. Sprawdź to!
Co zawiera kompleksowo zbudowana Identyfikacja Wizualna firmy?
- Projekt realizujący cele, potrzeby i osobowość Twojej marki.
- Chwytliwa nazwa i slogan firmy.
- Projekt logo/Księga Znaku.
- Kolorystyka oparta o psychologię barw.
- Krój pisma i wielkość czcionek (typografia) – to cechy materialne marki obok nazwy i sloganu.
- Projekt materiałów graficznych wpływających na wizerunek.
- System identyfikacji wizualnej (wizytówki, ulotki, papier firmowy, koperty, projekt teczki).
- Projekt strony internetowej spójny pod względem typografii i kolorystyki marki.
Co otrzymujesz, realizując projekt logo i branding z nami?
Pakiet ECONOMY
Projekt logo lub modyfikacja obecnego
450 zł
Dla kogo?
Dla firm i działalności z mniejszym budżetem
Co zawiera pakiet ECONOMY?
- Szczegółowy wywiad (brief) z klientem, analizę rynku i grupy docelowej,
- Trzy propozycje logo,
- Jedną poprawkę wybranej propozycji logo,
- Pliki w formacie rastrowym i wektorowym.
Pakiet STANDARD
Projekt LOGO + Księga Znaku
840 zł
Dla kogo?
Dla średnich firm ze standardowym budżetem
Co zawiera pakiet STANDARD?
- Szczegółowy wywiad z klientem, analizę rynku i grupy docelowej,
- Trzy propozycje logo,
- Nielimitowane poprawki wybranej propozycji logo,
- Pliki w formacie rastrowym i wektorowym,
- Konstrukcję logo,
- Typografię i kolorystykę wykorzystaną w projekcie,
- Dozwolone i niedozwolone modyfikacje logo.
Pakiet PREMIUM
Identyfikacja Wizualna (projekt logo, wizytówki, ulotki, papieru firmowego, teczki)
1960 zł
Dla kogo?
Dla większych firm, które potrzebują kompleksowej usługi
Co zawiera pakiet PREMIUM?
- Szczegółowy wywiad z Klientem, analiza rynku i grupy docelowej,
- Trzy propozycje logo,
- Nielimitowane poprawki logo,
- Pliki w formacie rastrowym i wektorowym,
- Konstrukcja logo,
- Typografia i kolorystyka,
- Dozwolone i niedozwolone modyfikacje logo,
- Księga Znaku,
- Projekt materiałów graficznych.
Projekt Logo
Proces tworzenia logo wymaga wyobraźni i umiejętności. Najlepszym kierunkiem jest minimalizm, wyznajemy zasadę „mniej znaczy więcej”.
Logo może przybierać różne formy. Wyróżnia się kilka rodzajów:
- Znak graficzny, sygnet — rozpoznawczy element marki, który zapada w pamięci odbiorców. Pamiętaj, aby wizerunek znaku był łatwy do zapamiętania i uniwersalny.
- Logotyp — popularna forma logo w wielu projektach graficznych. Głównym elementem jest zapis nazwy marki za pomocą atrakcyjnej czcionki dopasowanej do Twojej branży.
- Logo to nic innego jak połączenie znaku graficznego i tekstu. Ten zestaw to najpopularniejsza forma komunikacji Twojej marki.
- Inicjały/monogramy — to rodzaje logo wykorzystujące najczęściej pierwsze litery imienia i nazwiska. Połączone w fantazyjny sposób tworzą ciekawy zestaw.
Co to jest Identyfikacja Wizualna marki?
Logo i Księga Znaku to główne elementy Identyfikacji Wizualnej. Wyróżnij Twoją firmę na rynku i zbuduj pozytywny wizerunek wśród Klientów. Spójny wygląd graficzny jest najważniejszym elementem komunikacji.
Jak wygląda budowanie wizerunku w identyfikacji wizualnej?
Wywiad z klientem (brief)
To moment na ustalenie strategii, określenie Twojej grupy docelowej, osobowości marki i badanie konkurencji.
Wstępny projekt
Etap przygotowawczy propozycji logo, dobór typografii oraz palety kolorów, którą wykorzystamy w logo. Dobieramy je starannie dla Twojej marki na podstawie psychologii barw.
Wybór kierunku i przygotowanie finalnej propozycji
Ustalenie jednej wersji logo i dopracowywanie elementów. W tym momencie przygotowujemy dla Ciebie pliki w formacie rastrowym i wektorowym.
Inne projekty
Teraz możemy stworzyć wizytówkę, ulotkę lub papier firmowy dla Twojej Identyfikacji Wizualnej.
Etap końcowy Identyfikacji Wizualnej
To nic innego jak sprawdzenie poprawności plików, formatów, kolorów i spójności naszej realizacji.
Przesłanie projektu
Otrzymujesz poprawnie przygotowane elementy Identyfikacji Wizualnej.
Identyfikacja wizualna, zadbaj o te elementy
Zastanawiasz się, od czego zacząć budowę Twojej marki? Chcesz zachować spójność graficzną elementów?
Tworzymy system identyfikacji wizualnej dla firm, które dopiero zaczynają swoją działalność. Dla tych, co działają na rynku dłużej, a chcą zmienić elementy wizualne, proponujemy usługę rebrandingu. „Odświeżymy” istniejące logo, poprawimy wizytówkę, układ elementów. Jest Ci potrzebna Księga Znaku? Tym też się chętnie zajmiemy.
Podczas darmowej rozmowy doradzimy Ci najlepsze rozwiązanie. Z naszej strony możesz liczyć na fachowe doradztwo i kompleksową obsługę.
Co mówią o nas klienci?
Świetna współpraca. Proces tworzenia sklepu internetowego przebiegł sprawnie, przyjemnie i bez niechcianych niespodzianek. Efekt końcowy jest lepszy, niż sobie wyobrażałam. Dziękuję serdecznie za pomoc Panie Adrianie. Będę polecać dalej!
Anna Korkozowicz
annakorkozowiczbizuteria.pl
Serdecznie polecam współpracę z Panem Adrianem, świetny kontakt i responsywność, bardzo sprawna realizacja, profesjonalne wsparcie i świetny efekt końcowy.
Gabriela Osiecka
veriti.pl
Zaczęłam niedawno współpracę z P. Adrianem przy pierwszym projekcie, ale już zaplanowaliśmy kolejny – „nie ma do czego się przyczepić” w odniesieniu do współpracy. Realizacja zgodna z umową, miła i konkretna współpraca, a efekt końcowy zgodny z oczekiwaniami.
Paulina Klimek
panklimek.pl
Współpraca przebiegała bez problemów i bardzo sprawnie. Strona wygląda super, działa bez zarzutu. Pan Adrian odpowiadał na wszystkie pytania i prośby bez niezbędnej zwłoki. Polecam!
Weronika Jackowska
dzieckoupsychologa.pl
Serdecznie polecam Pana Adriana. Niezawodny, punktualny i zna się na swojej pracy. Dodatkowo bardzo pomocny doslownie o kazdej porze. Uratowal mój sklep internetowy w 3 dni i myślę że to będzie dluższa współpraca
Damian Olkiewicz
daynight.shop.pl
Polecam firmę BaDra.Code. Strona internetowa, którą bardzo sprawnie wykonali, spełnia moje oczekiwania, a współpraca była przyjemna. Polecam Aleksander Molenda
Aleksander Molenda
molendanieruchomosci.pl
Identyfikacja Wizualna Firmy - najczęstsze pytania
Tak, przekazujemy prawa autorskie do logo. Taki zapis jest w umowie.
Jak najbardziej możemy stworzyć dla Ciebie takie projekty graficzne, które będą spójne kolorystycznie ze stroną i logo.
W takim przypadku możesz podesłać przykładowe logo, wizytówki itp., które odpowiadają Ci wizualnie. Jeśli nadal masz problem z wyborem, zaproponujemy Ci nasze rozwiązania.
Tak, ale wcześniej prosimy Cię o przesłanie wytycznych z drukarni, w której chcesz zrealizować swoje zamówienie. To wszystko po to, by Twój projekt był dobrze przygotowany.
Identyfikacja wizualna.
Bezpłatna Propozycja
Planujesz stworzenie nowej identyfikacji lub chciałbyś odświeżyć obecną.
Zostaw nam wiadomość i sprawdź czy możemy pomóc w Twoim przypadku.