Identyfikacja Wizualna

Planujesz założyć firmę, a może chcesz odnowić jej wizerunek? Będziesz potrzebować systemu identyfikacji wizualnej dla Twojej firmy. To, jak odbiorcy postrzegają sposób prowadzenia biznesu, zależy od komunikacji marki. Dopasujemy ofertę pod Ciebie i Twoją działalność.

 
5/5

5/5 Według Opinii z Google

Czym jest identyfikacja wizualna?

Identyfikacja wizualna to zestaw elementów, dzięki którym Ty i Twoja firma będziecie rozpoznawalni. Dobrze przygotowany projekt logo to pierwszy etap. Czcionki, kolory i układ elementów jest równie istotny.

Dlaczego projekt logo i branding jest tak ważny?

Rozpoznawalność

Wizerunek marki jest "tym, co mówią o Tobie, gdy Cię tam nie ma" - Jeff Bezos. Zadbaj o branding materiałów, aby odbiorcy zapamiętali Cię na zawsze. Prawidłowo zbudowana identyfikacja wizualna ma Cię wyróżnić spośród innych.

Nowi klienci

Zbuduj pozytywny system komunikacji Twojej marki. Wiarygodność firmy przekłada się na zaufanie Klienta. Zawalcz o odbiorców i zrób profesjonalne logo.

Projekt logo jako element komunikacji firmy

Pamiętaj, że pamięć wzrokowa każdego z nas jest ważniejsza niż słuchowa. Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Jednolity styl i kolorystyka materiałów graficznych marki zwiększa zainteresowanie Twoją firmą.

Satysfakcja odbiorcy

Wizerunek marki to postrzeganie jej przez Klientów. Zadbaj, by z Twojej strony poziom komunikacji nie zawiódł. Pierwsze wrażenie robi się tylko raz.

Sprzedaż Twojej marki

Z pewnością zależy Ci na przyciągnięciu Klientów, ale i większej ilości banknotów w portfelu. Atrakcyjne logo i spójna identyfikacja wizualna zwiększą Twoje zarobki. Sprawdź to!

Co zawiera kompleksowo zbudowana Identyfikacja Wizualna Twojej firmy?

  • Projekt realizujący cele, potrzeby i osobowość Twojej marki.
  • Chwytliwa nazwa i slogan firmy.
  • Projekt logo/Księga Znaku.
  • Kolorystyka oparta o psychologię barw.
  • Krój pisma i wielkość czcionek (typografia) – to cechy materialne marki obok nazwy i sloganu.
  • Projekt materiałów graficznych wpływających na wizerunek.
  • System identyfikacji wizualnej (wizytówki, ulotki, papier firmowy, koperty, projekt teczki).
  • Projekt strony internetowej spójny pod względem typografii i kolorystyki marki.

Co otrzymujesz, realizując projekt logo i branding z nami?

Pakiet ECONOMY

Projekt logo lub modyfikacja obecnego

450 zł

Dla kogo?

Dla firm i działalności z mniejszym budżetem

Co zawiera pakiet ECONOMY?

  • Szczegółowy wywiad (brief) z klientem, analizę rynku i grupy docelowej,
  • Trzy propozycje logo,
  • Jedną poprawkę wybranej propozycji logo,
  • Pliki w formacie rastrowym i wektorowym.

Pakiet STANDARD

Projekt LOGO + Księga Znaku

840 zł

Dla kogo?

Dla średnich firm ze standardowym budżetem

Co zawiera pakiet STANDARD?

  • Szczegółowy wywiad z klientem, analizę rynku i grupy docelowej,
  • Trzy propozycje logo,
  • Nielimitowane poprawki wybranej propozycji logo,
  • Pliki w formacie rastrowym i wektorowym,
  • Konstrukcję logo,
  • Typografię i kolorystykę wykorzystaną w projekcie,
  • Dozwolone i niedozwolone modyfikacje logo.

Pakiet PREMIUM

Identyfikacja Wizualna (projekt logo, wizytówki, ulotki, papieru firmowego, teczki)

1960 zł

Dla kogo?

Dla większych firm, które potrzebują kompleksowej usługi

Co zawiera pakiet PREMIUM?

  • Szczegółowy wywiad z Klientem, analiza rynku i grupy docelowej,
  • Trzy propozycje logo,
  • Nielimitowane poprawki logo,
  • Pliki w formacie rastrowym i wektorowym,
  • Konstrukcja logo,
  • Typografia i kolorystyka,
  • Dozwolone i niedozwolone modyfikacje logo,
  • Księga Znaku,
  • Projekt materiałów graficznych.

 

Projekt Logo

Proces tworzenia logo wymaga wyobraźni i umiejętności. Najlepszym kierunkiem jest minimalizm, wyznajemy zasadę „mniej znaczy więcej”.

Logo może przybierać różne formy. Wyróżnia się kilka rodzajów:

  • Znak graficzny, sygnet — rozpoznawczy element marki, który zapada w pamięci odbiorców. Pamiętaj, aby wizerunek znaku był łatwy do zapamiętania i uniwersalny.
  • Logotyp — popularna forma logo w wielu projektach graficznych. Głównym elementem jest zapis nazwy marki za pomocą atrakcyjnej czcionki dopasowanej do Twojej branży.
  • Logo to nic innego jak połączenie znaku graficznego i tekstu. Ten zestaw to najpopularniejsza forma komunikacji Twojej marki.
  • Inicjały/monogramy — to rodzaje logo wykorzystujące najczęściej pierwsze litery imienia i nazwiska. Połączone w fantazyjny sposób tworzą ciekawy zestaw.

Zaufali BaDra.Code

Co to jest Identyfikacja Wizualna marki?

Logo i Księga Znaku to główne elementy Identyfikacji Wizualnej. Wyróżnij Twoją firmę na rynku i zbuduj pozytywny wizerunek wśród Klientów. Spójny wygląd graficzny jest najważniejszym elementem komunikacji.

Jak wygląda budowanie wizerunku w identyfikacji wizualnej?

Strony Internetowe dla firmy

Wywiad z klientem (brief)

To moment na ustalenie strategii, określenie Twojej grupy docelowej, osobowości marki i badanie konkurencji.

Wstępny projekt

Etap przygotowawczy propozycji logo, dobór typografii oraz palety kolorów, którą wykorzystamy w logo. Dobieramy je starannie dla Twojej marki na podstawie psychologii barw.

Wybór kierunku i przygotowanie finalnej propozycji

Ustalenie jednej wersji logo i dopracowywanie elementów. W tym momencie przygotowujemy dla Ciebie pliki w formacie rastrowym i wektorowym.

Administracja Stron Internetowych WordPress

Inne projekty

Teraz możemy stworzyć wizytówkę, ulotkę lub papier firmowy dla Twojej Identyfikacji Wizualnej.

Etap końcowy Identyfikacji Wizualnej

To nic innego jak sprawdzenie poprawności plików, formatów, kolorów i spójności naszej realizacji.

Przesłanie projektu

Otrzymujesz poprawnie przygotowane elementy Identyfikacji Wizualnej.

Zadbaj o elementy identyfikacji wizualnej Twojej marki

Zastanawiasz się, od czego zacząć budowę Twojej marki? Chcesz zachować spójność graficzną elementów?

Tworzymy system identyfikacji wizualnej dla firm, które dopiero zaczynają swoją działalność. Dla tych, co działają na rynku dłużej, a chcą zmienić elementy wizualne, proponujemy usługę rebrandingu. „Odświeżymy” istniejące logo, poprawimy wizytówkę, układ elementów. Jest Ci potrzebna Księga Znaku? Tym też się chętnie zajmiemy.

Podczas darmowej rozmowy doradzimy Ci najlepsze rozwiązanie. Z naszej strony możesz liczyć na fachowe doradztwo i kompleksową obsługę.

Co mówią o nas
nasi klienci?

Realizacja Identyfikacji Wizualnej - najczęstsze pytania

W pierwszym przypadku, czyli stworzenie logo od podstaw, to około 3 dni roboczych. Po przygotowaniu propozycji, wprowadzamy poprawki i wysyłamy ostateczny plik.
W sytuacji, gdy masz już logo, ale chcesz je zmodyfikować, potrzebujemy od Ciebie pliku wektorowego (SVG, AI, pdf). Zmiana logo już istniejącego zajmuje około 2 dni roboczych. 

Tak, przekazujemy prawa autorskie do logo. Taki zapis jest w umowie. 

Jak najbardziej możemy stworzyć dla Ciebie takie projekty graficzne, które będą spójne kolorystycznie ze stroną i logo. 

W takim przypadku możesz podesłać przykładowe logo, wizytówki itp., które odpowiadają Ci wizualnie. Jeśli nadal masz problem z wyborem, zaproponujemy Ci nasze rozwiązania. 

Tak, ale wcześniej prosimy Cię o przesłanie wytycznych z drukarni, w której chcesz zrealizować swoje zamówienie. To wszystko po to, by Twój projekt był dobrze przygotowany.

Wybierając współpracę z nami, masz gwarancję, że wszystkie Twoje projekty, czyli logo, wizytówka, ulotka, papier firmowy itp. będą spójne ze stroną internetową. Oferujemy wsparcie i doradztwo w zakresie grafiki dla Twojej firmy.
 

Napisz Do Nas

Sprawdź czy możemy pomóc w Twoim przypadku.