Co zawiera strona internetowa tworzona przez BaDra.Code?

Z tego artykułu dowiesz się na co możesz liczyć podczas tworzenia strony internetowej u mnie. Przedstawię tu i opiszę elementy, które spotkasz jeszcze przed realizacją w jej trakcie oraz po skończonym projekcie. Dodatkowo znajdziesz tu listę funkcjonalności i możliwości Twojej nowej strony internetowej. Lista elementów nie jest posegregowana w jakikolwiek sposób.

Spis treści

1. Szeroka analiza obecnej sytuacji i celów do zrealizowania.

Po wiadomości, którą otrzymuję, przygotowuję listę ewentualnych pytań uzupełniających.
O co pytam?
Na przykład o cele, jakie stawiasz nowej stronie internetowej, o to, w jaki sposób aktualnie je realizujesz, który z celów jest dla Ciebie najistotniejszy.

Dzięki zebranemu materiałowi wiem, co musimy wspólnie osiągnąć i mogę przygotować komplet informacji. Na przykład przygotuję zestaw komunikatów na stronę, wezwania do działania, ścieżkę potencjalnego klienta.

2. Przygotowanie makiety i mapy strony.

To znaczy, że otrzymujesz wstępny projekt nowej strony internetowej oraz jej mapę. Umieszczam na niej listę podstron, które zrealizujemy podczas projektu.

Przesyłam propozycję palet kolorów, czcionek, wyglądu przycisków, animacji na stronie.

W zależności od tego, co ustalimy między nami wcześniej, przesyłam projekt w programie graficznym typu Figma – przykład takiego projektu na grafice poniżej lub przygotowuję go od razu online.

projekt kompletnego projektu strony internetowej dla: Instytut Cen Transferowych

3. Strona internetowa na własność, bez abonamentów.

Stronę, którą zrealizujesz ze mną, otrzymujesz na własność. W umowie zaznaczona jest kwestia pełnego przekazania praw autorskich.

Twoją inwestycją jest to, na co umówimy się podczas rozmów przed podjęciem współpracy. Daję gwarancję na to, że cena nie wzrośnie podczas realizacji.

Dodatkowo posiadasz pełną własność do serwera i domeny strony. Obie te rzeczy wykupione są na Twoje dane i należą całkowicie do Ciebie. Zwróć na to uwagę, gdy będziesz porównywał oferty innych firm.

Dlaczego to takie ważne?
Niejednokrotnie spotkałem się z przypadkiem, gdy niezadowolony klient szukał pomocy u innego wykonawcy. Niestety nie był do końca świadomy i korzystając z pozornej wygody, którą zaproponował mu twórca strony – czyli stworzeniu witryny na jego serwerze, wpadł w tarapaty.

Przy próbie zgłoszenia się do innej firmy, niestety nie miał dostępu do swojej strony, a poprzednia firma sprawiała problemy, nie udostępniając zaplecza witryny. Wtedy niejako jesteśmy skazani cały czas na agencję, z którą rozpoczęliśmy współpracę.

4. Darmowe szkolenie z obsługi i administracji strony internetowej.

Po zakończeniu prac, gdy strona jest już gotowa w 100%, spotykamy się online. Z reguły jest to Google Meets, ale mogę dostosować się do Twoich preferencji. W szkoleniu może brać udział dowolna liczba osób, a całość może zostać przez Ciebie nagrana.

Podczas spotkania pokazuję,w jaki sposób poruszać się po całym panelu WordPress. Między innymi jest to: przeprowadzanie bezpiecznych aktualizacji, dodawanie nowych wpisów blogowych, zmiany tekstów i obraz na stronie.

5. Darmowa baza wiedzy.

Na mojej stronie znajdziesz masę ciągle aktualnych poradników. Są to konkretne przykłady tego, jak radzić sobie w danych sytuacjach.

Na przykład:
– jak dodać wpis blogowy zgodnie z zasadami SEO,
– jak dodać nowy produkt do sklepu,
– jak edytować teksty na stronie,
– jak przeprowadzić bezpieczne aktualizacje strony,
– jak dodać nową wtyczkę.

Wiedza ciągle jest rozbudowywana i dodawane są nowe aktualne wpisy, które odpowiadają na pytania klientów.

6. Certyfikat bezpieczeństwa strony. Certyfikat SSL.

Certyfikat SSL to „kłódeczka” przy adresie Twojej strony w lewym górnym rogu. Informuje przeglądarkę i użytkowników odwiedzających Twoją stronę o tym, że jest ona bezpieczna. Jest to bardzo ważna kwestia, między innymi pod kątem pozycjonowania, o którą trzeba zadbać na samym początku tworzenia strony.

Zadbam i zarekomenduję Ci serwer, który pozwala darmową instalację certyfikatu SSL z jego automatycznym darmowym odnowieniem.

7. Pomoc z zakupem serwera i domeny oraz ich pełna konfiguracja.

Tak jak już pisałem wcześniej, jedną z ważniejszych spraw jest to, abyś miał pewną własność tych kwestii. Dlatego zarekomenduję Ci odpowiedni serwer dopasowany do potrzeb Twojej strony. Jeśli będzie taka konieczność, na spotkaniu online wspólnie przejdziemy przez zakup domeny i serwera.

8. Metody sprawdzone w innych firmach.

Z pozoru być może nie jest to zbytnio istotne hasło, które może do Ciebie przemówić.

Natomiast dzięki doświadczeniu zdobytemu przy dziesiątkach innych realizacji i zdobytej wiedzy, wiem co działa, a co jest jedynie świetnie brzmiącym hasłem.

9. Konfiguracja skrzynek pocztowych.

Gdy posiadasz już serwer oraz domenę możemy skonfigurować dowolną ilość nowych skrzynek pocztowych. Możesz już z nich korzystać, podczas gdy będę tworzył stronę internetową.

10. Formularze kontaktowe.

Praktycznie każda strona korzysta z formularzy kontaktowych w różnych formach. Od prostych, umożliwiających szybki kontakt z Tobą, po rozbudowane formularze z wyceną usługi.

Formularze są zawsze wliczone w cenę, nie musisz nic dodatkowo za nie płacić. Uważam, że jest to jeden z kilku elementów strony, bez których byłaby ona niekompletna. Zwróć uwagę podczas porównywania ofert czy za formularze kontaktowe doliczana jest dodatkowa kwota do „podstawowej” wyceny strony.

10.1 Zabezpieczenie formularzy przez reCAPTCHA od Google.

Dzięki nowoczesnemu zabezpieczeniu w wersji v3 spam na Twojej stronie jest praktycznie wykluczony. Dodatkowo jest to przyjazne dla użytkownika rozwiązanie. Nie musi wpisywać wyniku dodawania czy wybierać obrazków. reCAPTCHA w wersji v3 potrafi rozróżnić zachowanie człowieka od bota.

W prawym dolnym rogu podstrony, na której znajduje się zabezpieczony formularz pojawi się ikonka reCaptcha z linkiem do polityki Google. To wszystko 🙂

formularz bezpłatnej propozycji ze strony badracode.pl

11. Integracje z mediami społecznościowymi.

W bardzo łatwy sposób połączymy Twoją stronę z mediami społecznościowymi. Dla przykładu: Instagram, Facebook czy LinkedIn.

Na ten element również zwróć uwagę podczas porównywania ofert. Jest to nieskomplikowany zabieg, który nie generuje dodatkowej pracy, przez co uważam, że nie powinien być dodatkowo płatny do żadnej strony.

media społecznościowe ze strony ict.org.pl

12. Przygotowanie SEO strony internetowej.

Jest to jeden z kluczowych elementów, bez którego tworzenie strony internetowej nie ma większego sensu. Nie będziesz nigdzie widoczny, przez niepoprawne zgłoszenie witryny do Google lub wykrycie błędów w adresach, wyszukiwarka Google może zablokować Twoje pozycjonowanie, a nawet możliwość kierowania reklam.

Dlatego każda strona wykonana u mnie posiada ten element bez dodatkowej opłaty.

Również na tę pozycję zwróć uwagę podczas porównywania ofert. Jeśli dostaniesz propozycję cenową, gdzie dodatkowo zapłacić trzeba będzie za przygotowanie podstawowego SEO, tak czy inaczej jesteś „skazany” na dopłatę. Dlatego warto spytać takiego wykonawcę: „Po co mi strona, która nigdzie nie będzie widoczna?”

Dodatkowo możesz nie być tego zupełnie świadomy. Niestety kilkukrotnie widziałem sytuacje, gdzie klient zgłosił się do mnie z prośbą o wycenę pozycjonowania i obsługi SEO jego strony, ponieważ nie widział efektów ponad półrocznej współpracy z agencją.

Okazywało się, że strona ma fundamentalne problemy, które zostały zaniedbane podczas tworzenia witryny, a które agencja SEO przemilczała podczas podpisywania umowy.

12.1 Techniczne SEO wprowadzane na samym początku tworzenia strony.

Tak jak wspomniałem punkt wyżej, jest to jedna z kluczowych czynności podczas budowania nowej strony internetowej i bez niej cały projekt nie ma większego sensu.

Bardzo ważne jest wprowadzenie między innymi: tekstów alternatywnych obrazków, odpowiednia hierarchia nagłówków czy przygotowanie meta opisu dla wyszukiwarki Google. Przykład na obrazku niżej.

optymalizacja SEO strony internetowej z wykorzystaniem wtyczki RankMath

12.2 Indeksacja strony internetowej w Google.

Korzystając z narzędzia Google przyspieszam indeksację Twojej strony. Indeksację, czyli widoczność witryny w wynikach wyszukiwania.

Standardowo może trwać to 4, 6 czy nawet 8 tygodni. Nie ma reguły, kiedy „robociki” Google trafią na Twoją witrynę.

Nasze rozwiązanie jest takie, że przygotowujemy mapy Twojej strony i przesyłamy ją do Google. Dzięki temu wyniki wyszukiwania związane z Twoją stroną mogą pojawiać się już po kilku dniach.

12.3 Wtyczka do SEO – RankMath.

Konfiguruję wtyczkę RankMath – moim zdaniem najlepsze rozwiązanie do przystosowania SEO strony internetowej WordPress.

Dzięki niej między innymi wypozycjonowałem swoją usługę „Strony Internetowe Płock” na pierwsze miejsce lokalnie.

Jest to bardzo ważne i na ten element również zwróć uwagę przy porównywaniu ofert. Jak dobrze wiesz, liczy się skuteczność. Jednak bardzo często agencje chwalą się hasłem: „Jesteśmy na pierwszym miejscu w Google”, nie oznajmiając, że chodzi o post typu: „Jak ustawić miniaturkę na Facebook”, co nijak ma się z oferowanymi przez nich usługami, jednocześnie będąc w drugiej dziesiątce na hasła związane z tworzeniem stron internetowych.

Ważne: jeśli agencja będzie proponowała Ci lub będzie chwaliła się wysokimi umiejętnościami pozycjonowania, zweryfikuj proszę na jakich pozycjach w Google znajduje się lokalnie na hasła związane z ich usługami.
Bo przecież jeśli jesteś hydraulikiem, chcesz być pierwszy na liście na hasło: „Hydraulik Pabianice”, a zdecydowanie nie potrzebujesz być pierwszym na zapytanie: „Jakie spodnie ubrać do prac ogrodowych”.

Oczywiście trochę koloruję, ale chcę dosadnie pokazać Ci istotę problemu.

13. Optymalizacja szybkości strony

Jest to jeden z kolejnych elementów, który potrzebny jest każdej realizacji. Jestem mocno zdziwiony, gdy na stronach konkurencji widzę informację typu: „strona internetowa – 4800 złotych”, „optymalizacja szybkości 350 złotych”.

Co to w sumie oznacza? Że jeśli nie dopłacisz, to Twoja strona ładować będzie się 12 sekund, przez co będzie praktycznie bezużyteczna?

Koniecznie zwróć uwagę na to czy optymalizacja szybkości jest zawarta w wycenie podstawowej, czy musisz za nią dopłacić.

wynik testu PageSpeed Insights od Google dla telefonu komórkowego strony kolodent.pl

14. Responsywność – strona przygotowana do telefonów.

Kolejna kwestia, która wydaje się być tak oczywistą. Jeśli w którejś z otrzymanych wycen nie znalazła się responsywność lub jest ona dodatkowo płatna, możesz jedynie ponownie spytać wykonawcę: „Po co mi taka strona?”. W obecnych realiach coraz częściej ponad połowa odwiedzających strony internetowe to ruch z urządzeń mobilnych.

Dosyć często spotykam się również z komunikatem jakoby responsywność była czymś wyjątkowym, czym trzeba chwalić się w swoich ofertach.

Otóż nie, jest to podstawowa czynność, element, bez którego strona w obecnych czasach nie ma sensu.

Wszystkie nasze strony zoptymalizowane są do urządzeń mobilnych, w kwestii wyświetlania się oraz szybkości. Patrz przykład z punktu wyżej.

15. Informacja o ciasteczkach Google.

Pasek na dole strony informujący o ciasteczkach, również znajduje się w standardowej wycenie.

Są oczywiście opcje dodatkowo płatne, na przykład, gdy Twoja organizacja potrzebuje dodatkowej integracji z płatną wtyczką.

16. Edytor wizualny.

Po szkoleniu, które przeprowadzimy, przyda Ci się przyjazny panel zarządzania oraz edytor wizualny. Dodaję taki do Twojej strony w ramach realizacji.

Dodatkowo znajdziesz masę poradników na mojej stronie, jak z niego korzystać.

przykład edycji tekstu na stronie internetowej: nataliawilenskafotografia.pl

17. Integracja z narzędziami Google.

W cenie otrzymujesz możliwość połączenia swojej strony z narzędziami Google: Google Analytics, Google Search Console, Google Ads, reCAPTCHA.

Konfiguracja tych narzędzi jest darmowa w ramach realizacji oraz szkolenie z tego, jak się nimi posługiwać.
Dla przykładu jak czytać dane z analityki Google.

Oczywiście jest możliwość o rozszerzenie do płatnego wsparcia, na przykład przy tworzeniu kampanii reklamowych.

18. Wizytówka Google.

W ramach stworzenia strony internetowej zupełnie za darmo mogę skonfigurować Twoją wizytówkę w mapach Google, dzięki czemu będziesz jeszcze bardziej widoczny w sieci.

Ważne: Założenie wizytówki Google jest całkowicie darmowe i nie kosztuje kompletnie nic w przyszłości. Uważaj na firmy proponujące administrację Twojej wizytówki. Niestety są to firmy nieuczciwe, które wyłudzają pieniądze.

wizytówka firmy BaDra.Code

19. Polityka prywatności strony.

W cenie możesz otrzymać ode mnie przygotowaną politykę prywatności, dopasowaną do Twojej strony internetowej.

Ważne: w przypadku sklepów internetowych i mocniej rozbudowanych witryn, gdzie zbierane są dane użytkowników, rekomenduję napisanie dokumentów prawnych przez prawnika. Możesz skorzystać z mojej pomocy i kancelarii, z którą współpracuję.

20. Gwarancja oraz wsparcie 7 dni w tygodniu

Otrzymujesz pełną gwarancje na całkowite działanie serwisu.

Dodatkowo wiem, jak ważna jest szybka reakcja i dostępność wsparcia, gdy prowadzi się firmę. Dlatego jestem dostępny i odpowiadam na pytania 7 dni w tygodniu.

Czuj się w pełni bezpiecznie.

Napisz do nas

Sprawdź czy możemy pomóc w Twoim przypadku.

Bezpłatna Propozycja

Masz pomysł na nową stronę? Prowadzisz biznes lub planujesz założyć nową firmę?

Napisz nam krótką wiadomość.

W odpowiedzi na Twoje zapytanie prześlemy Ci listę kilku pytań. Na ich podstawie będziemy mogli zaproponować Ci konkretne działania, idealnie dopasowane do Twojej obecnej sytuacji.

5/5
5/5 Według Opinii z Google
Kontakt Bezpośredni