Modernizacja strony internetowej
dla ICT
Na tej podstronie dowiesz się, w jaki sposób przebiegał proces przebudowy strony internetowej dla Instytutu Cen Transferowych. Poznasz, jakie były najważniejsze problemy klienta oraz jakie rozwiązania zastosowaliśmy.
Dla kogo?
Instytut Cen Transferowych to spółka zajmująca się wspieraniem klientów w realizacji obowiązków podatkowych.
ICT organizuje również regularne wydarzenia, spotkania oraz webinary. Na stronie Instytutu znajdziemy wiele artykułów branżowych, webinarów czy podcastów. Instytut posada również szeroką ofertę w swojej Akademii Podatkowej.
Zakres przebudowy strony internetowej.
Całkowita modernizacja strony internetowej na taką, która realnie będzie adekwatna do pozycji ICT.
Ułatwienie obsługi. Na stronie regularnie pojawiają się wpisy blogowe czy wydarzenia. Na starej wersji witryny nie było to intuicyjne działanie.
Poprawa oraz wyeliminowanie błędów. Na przykład powracające kłopoty z formularzami kontaktowymi, które na stronie wykorzystywane są bardzo często.
Poprawa szybkości działania strony w wynikach testów Google. W szczególności na telefonach komórkowych, gdzie testy pokazywały rezultaty na czerwono.
Wdrożenie poprawnie działającego modułu ciasteczek.
Zminimalizowanie liczby wtyczek.
Przy okazji przebudowy strony internetowej zmniejszyliśmy ilość zbędnych mediów, które zajmowały sporo miejsca na serwerze.
Opinia
Instytutu Cen Transferowych
„Serdecznie polecamy p. Adriana do wykonania modernizacji strony internetowej. Pan Adrian spełnił nasze oczekiwania oraz wykazał się pomysłowością przy tworzeniu strony internetowej. Jesteśmy bardzo zadowoleni z obecnego wyglądu oraz szybkości działania strony internetowej. Dziękujemy za miłą współpracę.”
Monika Pierścińska
Jakie rozwiązania zastosowaliśmy przy modernizacji strony internetowej dla ICT
Zmiana wizualna. Wszystkie podstrony zostały stworzone według nowego projektu. Rozwiązaliśmy kilka sporych kłopotów, które napotykało szereg potencjalnych użytkowników Instytutu Cen Transferowych.
– na przykład brak formularzy kontaktowych na podstronach usługowych. Na poprzedniej stronie użytkownik musiał kliknąć przycisk, który przekierowywał na osobną podstronę. Znajdował się tam formularz, z którego należało wybrać interesującą nas usługę.
Nasze rozwiązanie: każda podstrona ma formularz, który korzysta z jednego szablonu. Po wypełnieniu go otrzymujemy powiadomienie mailowe z linkiem do miejsca, w którym został on wypełniony. Dzięki temu doskonale wiemy, jaką usługą jest zainteresowany klient.
– problem z nieintuicyjnym dodawaniem często pojawiających się wydarzeń podatkowych oraz webinarów.
Nasze rozwiązanie: wszystkie podstrony, które były często wykorzystywane, zostały zbudowane na zasadzie szablonu, który można w łatwy sposób powielić i podmienić w nim treść na nową.
Ujednolicenie formularzy. Poprzednia wersja strony korzystała z aż kilku rozwiązań dla formularzy kontaktowych. Gdy pojawiał się błąd, zostawała dodawana nowa wtyczka. Generowało to ogrom chaosu.
Nasze rozwiązanie: wszystkie obecne formularze korzystają z jednego rozwiązania. Wszystkie zbudowane są na tej samej zasadzie, mają możliwość zmiany pól, powielania ich czy dowolnej modyfikacji.
Zwiększenie szybkości działania strony. Modernizacja strony miała w założeniach poprawę wyników w testach szybkości. Udało nam się to osiągnąć dzięki ograniczeniu kodu czy optymalizacji grafik na witrynie.
Zminimalizowanie liczby wtyczek. Poprzednia wersja strony posiadała 48! zainstalowanych dodatków. Generowało to ogromne ilości problemów przy aktualizacji strony czy chęci wprowadzania zmian.
Nasze rozwiązanie: Nowa witryna to jedynie 8 wtyczek, które w zupełności wystarczają do wszystkich spełnienia wszystkich celów.
Wdrożenie poprawnie działającego modułu ciasteczek. Obecnie przebudowa stron www wiążę się z koniecznością spełniania wymagań Google w kwestii prywatności stron.
Modernizacja strony internetowej - o czym warto pomyśleć?
Planując nowy wygląd swojej strony firmowej warto przy okazji zadbać o kilka innych aspektów.
W dużej części przypadków przebudowa strony internetowej to tak naprawdę zbudowanie jej zupełnie od nowa. Jeśli chcemy zadbać lub poprawić obecne wyniki SEO, musimy pomyśleć o treściach na podstronach. Należy od samego początku zaplanować, jakie hasła powinny być wysoko w wyszukiwarce i jakie podstrony ofertowe będą pozycjonowane. Możemy przy okazji zmiany wizualnej podmieniać treści na te bardziej skuteczne.
Kolejną rzeczą może być zaplanowanie lepszego marketingu naszej firmy. Modernizacja strony internetowej powinna zawierać dodatkowe funkcjonalności. Dla przykładu dodanie do strony materiałów premium, które użytkownicy będą mogli pobrać po zostawieniu nam swojego maila. Dzięki temu możemy zaplanować działania "marketing automation". W skrócie - przygotować dla nich kilka wiadomości mailowych wysyłanych automatycznie po wykonaniu jakiejś akcji. Na przykład kliknięcie linku jednej z wiadomości mailowej lub skontaktowanie się z nami.
Przebudowa stron www to również często dodanie nowych opcji, które ułatwiają naszym użytkownikom korzystanie z witryny. Dobrym przykładem może być tutaj kalkulator wyceny, który pozwoli klientowi poznać przykładowe widełki cenowe naszej usługi.
Modernizacja strony internetowej to również działania wokół niej. Na przykład odświeżenie wizerunku naszej firmy czy zbudowanie nowego logo. Warto pamiętać o tym, aby zadbać o spójność tego, co nasza firma prezentuje w internecie. Jeśli zmieniamy stronę internetową w dosyć mocny sposób to idealnie, gdy idą za tym zmiany w identyfikacji wizualnej.
Kiedy koniecznie powinieneś przeprowadzić modernizację strony internetowej?
Nie masz możliwości łatwej i szybkiej edycji swojej obecnej strony www. W obecnych czasach, gdy wszystko dookoła zmienia się bardzo szybkim tempie, również my, na naszych www musimy reagować jak najszybciej. Jeśli prowadzisz kampanie reklamowe, które kierują ruch na Twoją stronę, to musisz sprawdzać, na co najbardziej przyciąga użytkowników. W takim przypadku zmiany treści i optymalizacja witryny może być konieczna nawet kilka razy w tygodniu.
Strona internetowa wyświetla się niepoprawnie na telefonach komórkowych. Cel, który powinna spełniać dobra strona internetowa. Projekt wyglądu strony www powinien bardzo mocno skupiać się na smartfonach. Firma powinna być łatwo widoczna w wyszukiwarce oraz pozwolić, aby dla użytkowników była prosta w obsłudze na wszystkich typach urządzeń.
Twoja strona www nie przynosi korzyści. W tym punkcie powinieneś odpowiedzieć sobie sam. Różne firmy mają różne cele i skupiają się na innych wskaźnikach. Tobie może zależeć na tym, aby użytkownik zostawił swoje dane kontaktowe. Możesz również prowadzić biznes lokalny i chcieć być widoczny w wyszukiwarce. Pomyśl o tym i zastanów się, czy w Twoim przypadku wystarczy optymalizacja obecnej strony, czy konieczna będzie większa przebudowa witryny.
Strona powoduje błędy. Firmy tracą klientów z powodu błędów na swojej witrynie www — nie działają przyciski, czy menu nawigacyjne na telefonach nie otwiera się poprawnie. Takie sytuacje mogą wynikać z wielu przyczyn, najczęściej jednak wynika to z braku aktualizacji witryny lub złe przygotowanie strony www.
Dlaczego modernizacja strony internetowej jest potrzebna?
Przyczyn może być wiele, ale tak naprawdę w większości przypadków efekty są podobne. Twoja firma lub organizacja zaczyna działać po prostu lepiej. Obecnie strona internetowa to kluczowe narzędzie w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów. Jedną z wad witryny może być nieatrakcyjność strony www lub jej nieprzystępność dla zwykłych użytkowników. W takiej sytuacji potencjalny klient przejdzie na inną stronę, która bardziej mu odpowiada i to tam zostawi swój kontakt. Optymalizacja treści będzie tutaj kluczowa.
Modernizacja strony internetowej — najczęstsze pytania
W BaDra.Code nie posiadamy jednego cennika lub pakietów, które wysyłamy dla użytkowników.
Cena projektu zależy między innymi: od jej wielkości (ilość zakładek), funkcjonalności (np. blog, rozbudowane formularze wyceny), tego, czy dostarczysz nam swoje teksty, czy chciałbyś, abyśmy Ci w tym pomogli.
Realizacja rozbudowanej kompletnej strony, szybkiej, widocznej w Google, to średnio inwestycja w przedziale 3000 – 9000 zł brutto.
Tak jak wspominałem wyżej, bardzo często przebudowa witryny to tak naprawdę zbudowanie jej od nowa, ale dużo lepiej. W takim przypadku czas realizacji projektu to około 3 tygodnie. Co więcej, jeśli posiadasz już wszystkie treści, czas ten może być krótszy.
Nie. Przy realizacji strony internetowej nie ma żadnych opłat abonamentowych.
Jedyna inwestycja to ta, na którą umawiamy się podczas wyceny.
Nie ulega ona nigdy zmianie.
Możesz zrealizować z nami kompletny projekt: stronę internetową wraz z grafiką, tekstami, która będzie przygotowana pod wysoką pozycję w Google.
Oferujemy szybki kontakt. Odpowiemy na wszystkie pytania w ciągu kilkunastu minut (sprawdź nas).
Powiemy Ci wyraźnie, jeśli nie będziemy mogli pomóc w Twoim przypadku, na pewno znajdziemy inne rozwiązanie.
Tak, za wszystkie nasze projekty wystawiamy faktury.
Tak. Po skończonej realizacji, gdy mamy wszystkie treści i wykonane testy działania strony — przeprowadzamy indeksację w Google.
To znaczy, że zgłaszamy Twoją nową stronę do wyszukiwarki. Będzie widoczna w Google po 2-3 dniach, a nie jak to często bywa — po 2-3 miesiącach.
To, jak wysoką pozycję w Google zajmie Twoja witryna, zależy od odpowiedniego przygotowania strony pod SEO i dobrych tekstów.
We wszystkim otrzymasz od nas pomoc.
Bezpłatna propozycja
Napisz nam krótką wiadomość.
W odpowiedzi przygotujemy dla Ciebie bezpłatną propozycję.